Saturday 28 December 2013

[保養品] 十至十二月用清光。用後感



呢幾個月都比較多野做,又懶得想用護膚品,
今次只有3支俾我用曬既產品可以介紹下 :D
分別係(由左至右):


1. Apivita 薰衣草橄欖全效潔面乳 200ml(Creamy Face & Eye Foam Cleanser with olive & lavender)
Apivita 既洗面奶真係唔錯,價錢方面都唔算太貴,
潔淨能力方面,呢支洗面奶較上次介紹果隻3 in 1 Cleansing Milk 較乾淨,
佢起到既泡泡多,設計方面都比3 in 1 果隻好,
洗完面唔會有乾既感覺,都幾好用!
不過我自己好鍾意3 in 1 Cleansing Milk 既味道,所以暫時都唔會回購呢隻!




2. Lush 羅馬許願池爽膚水 Eau Roma Water 250ml
我個人真係好鍾意呢支Toner,已經回購左第二次!
佢係噴咀設計,沖完涼用呢支 Toner 噴係面上真係好好,
有一陣淡淡既香味,每次用佢皮膚都好穩定,保濕效果一流!
有時唔得閒敷面膜,我就會用佢黎濕敷,等皮膚唔會太乾...
另外佢每個樽上都有貼上製造呢支爽膚水既負責人! 好可愛!哈哈 :D



3. Avène 舒護活泉水 Thermal Spring Water 50ml
呢支係用優惠券換返黎,價錢方面大約 50-60蚊左右!
用完一支都唔覺有D咩特別,
我見其他Bloggers 好鍾意返工既時候,會噴佢黎急救保濕~
但係我覺得直接飲水仲好,哈! 對我黎講呢個活泉水真係可有可無!
不過我既意見只供參考,每個人對產品都有唔同既感覺,
大家可以參考下,去專櫃試下先好決定買,咁就唔會浪費金錢! ^^

就這樣咯! BYE~

0 意見:

Post a Comment